Mixed Media layout Distress Inkekkel

Eredetileg az volt a tervem, hogy egy olyan videót készítek, amin bemutatom a stencilezési technikákat, vagy legalábbis egy részét. Aztán végül ez az oldal lett belőle 🙂

Alapnak egy fehér alapkartonra dolgoztam, amit 4 féle színű Distress Inkkel színeztem. Hogy egységes hátteret kapjak vízzel benedvesítettem és összefolyattam a tintát. Több féle módon stenileztem, misttel pötyögtettem, bélyegeztem és pigmentporral színeztem, hogy kialakítsam a hátteret. A fotót kartonnal emeltem meg, a chipboardokat misttel és vízzel hígított distress inkkel festettem színre. Díszítésként használtam még virágokat, strasszokat, cérnát és sizzixes kivágatot. Mikor minden a helyére került, lekentem itt-ott gessoval, hogy egy kicsit “művészibb” hatást kapjon (nagyon szeretem ennek a “hangulatát”, szinte minden oldalamat így fejezem be; ilyenkor mindig eszembe is jut egy videó amin a készítő mondja: “Finally I added a bit of gesso to get an artistic look.” :)) és még egy kicsit színeztem pigmentporral.

Az oldalról videót is készítettem:

1

5

234

Mixed Media layout Distress Inkekkel

Hozzászólás