Part of me

Olyan szerencsés vagyok, hogy nemrég részt vehettem egy Finnabair workshopon, ahol Anna Dabrowska 3 art journal oldal készítését mutatta be. Ezek közül az utolsó egy viszonylag egyszerűbb verzió volt. Ezt én ott nem fejeztem be, konkrétan csak az alapszínig jutottam, de ami késik nem múlik! 😉

Most hétvégén elővettem az akvarellpapírt, amin elkezdtem és folytattam a munkát. Kettévágtam egy fotót, pecsételtem, stencileztem, díszítettem és ez lett belőle:

1

Reklámok
Part of me

Vélemény, hozzászólás?

